16 Ocak 2012 Pazartesi

Merhaba !

Merhabaaa.Sonunda bloguma kavuştum.Boş zamanlarımı içimi dökerek harcayabileceğim.Ev sıcacık;dışarıda lapa lapa kar yağıyor.Okullar yarın da tatil...Gerçi bizim ilçe millieğitimi bi karış kara tatil ediyor okulları çok seviyorum bu huylarını ehuheheuheueh :D Annemde geldi hastaneden.Odasında iki liseli kız varmış.Kanka olmuş onlarla :D Kızların arkadaşları ziyarete gelirken normalde izin almaları gerekirken asansöre atlayan geliyormuş :D odaya girip "Kankuaaa biz engel tanır mıyız yuaaa" falan diyolarmış. Öbür kız da çok sorunlu bişeymiş; serumu akmayınca hemşireyi çağırmışlar.Bayağı yaşlı bişeymiş zavallı kadın.Serumun bi kapatma yeri mi varmış ne oraya basacağına başka bir yere basmış torbadaki tüm ilaç kızın yüzüne sıçramış sonra :D Hemşire olayı hallettikten sonra gitmiş kız durur mu ? -Yuaa teyze bu gerizekaaaaaaaalı yuaaa- :D Tabii annemin ağzından dinlemek daha iyi oluyor.Neyse işte.Sömestır tatilime az var.On beş güne o kadar çok şey sığdırdım ki.İnşallah yapabilirim.Sözde;
Anlaşamadığım tüm konuları öğreneceğim,tekrar edeceğim.
Performans ödevlerimi yapmaya başlayacağım.
Süper Süper bir öğrenci olacağım... :D
Herşey iyi,güzel de ben bu matematikden hiçbir şey anlamıyorum azizim yaa.Tüm derslerim beş iken eğer matematikci 3 puan vermezse 4 düşüyor.Şöyle laf arasında sordum ama geçen gün ağzını bıçak açmadı "ben gerekenlere veriyorum zaten" dedi. :D Bende mesajı aldım ve uzaklaştım.Ama benim hala umudum var. :D Neyse tanışmış olduk.Bundan sonra eğlenceli postlar gelecek;BYES ! ^__^

Avie.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder