25 Ocak 2012 Çarşamba

Yarıyıl Tatili ^

Yarıyıl tatiline girdik.1. dönem gayet iyidi,su gibi akıp geçti (: Benim eğitim hayatım hep; ilk ve sonuncu yazılılar iyi ikinci yazılılar kötü geçecek sanırım. :D İlk yazılılarda bi motivasyon patlamasııyla çalışıyorum 90 dan aşağı notum olmuyor.İkinci yazılılarda ise ne oluyor bilmiyorum matematik ve fen 70 lere düşüyor.Sonra bir hınçla çalışıyorum ve tekrar 90-100 :D Karnemi soracak olursanız cınımslar hepsi beş. :D hayatımda hep taktir aldım Allah bozmasın.Ve ilk defa da Onur Belgesi aldım. :D Çocuk gibi sevindim cidden :D Neyse,sırada:Sömestırda şunu yapıcam bunu yapıcam lapası ;
Ders tekrarları yapılacak.[Fen-Matematik ağırlık verilecek.]
Eski konuların testleri çözülecek.
Çeviriler yapılacak.
Proje ödevleri yapılacak. ÇALIŞCAZ HANIMLAR ÇALIŞCAZZ ! ÇALIŞMADAN OLMUYOR NE YAZIK Kİ.EŞEK GİBİ ÇALIŞMADAN OLMUYOR. :D
Neysee,DIY projelerinden çok zevk alıyorum,birazdan paylaşacağım.
Avie,XO



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder