28 Ocak 2012 Cumartesi

Yorumlayalım


 
Yazın şortla kombinlenirse gayet iyi bir parça.

 
Vintage güllü,sırt dekolteli fiyonlu harika bir elbise.Tek sorun modelin saçlarını açık tutması.Sırt dekolteli kıyafetler bence kesinlikle toplu saçlarla kullanılmalı.

 
Gelinliğimin KESİNLİKLE böyle olmasını isterim.Kusursuz olduğu görüşündeyim.

 
Bu gömlekler;içinde atlet,şort,hafif aksesuarlarla harika görünüyor.

 
Bikinilerle,şortlarla birleştirilmeli (:

 
Düz elbiselerle kesinlikle kullanılmalı.

 
Ne denilebilir ki (:

 
Uggların seveni de çok anticileri de.İnsan ne yapıcağını bilmiyor :D Benim görüşüm kotlarla falan harika gözüküyor.Kurtarıcı bence.Giyiyor muyum,giymiyorum.Ayrıca şortlarla falan yazın giyenlere anlam veremiyorum (:

 
Etek giyemiyorum maalesef bacak kaslarım var iğrenç oluyo :( Çok kıskanıyorum incecik bacakları olanları bide böyle etekler giyerlerse :\


 
Bu küpelere ba-yıl-dımm.

 
Kullanışlı olduğu görüşünde değilim bu ayakkabıların ama iyi kombinlenirse belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder