9 Şubat 2012 Perşembe

Düşünecek Fazlasıyla Şey Var.(Çok Boş Konuşmuşum Yaa :D)

Hangi okul okulun ilk ikinci günü deneme sınavı yapar ki şak diye.? İlk gün okula gittik,özlemişiz birbirimizi falan filan.Sonra bi haber."Beyler yarın öğleden sonra sınav varmış,yedik ehehehehe" Az nefes alsaydık be müslüman ? Ne acelen var kaçıyo muyuz? Burdayız işte.Te allam sinirimi bozdular,neyse geçti gitti kurtuldum.Sınavı yapamadığım için,korktuğum için istemiyorum değil,alışkınız.Ama böyle okulun ilk gününden sınav var diye haber gelince sinirleniyo insan.
Neyse bu aralar derslere çok odaklıyım.Kankayla car car konuşmuyorum,göz teması kuruyorum,soru soruyorum,bildiklerimi söylüyorum.Fenim gayet iyi ama şu matematikteee ??!! Yok arkadaş yokk.Bişeyler yapmam lazımm.Gezmediğim site kalmadı oku,bak,çözz.Sitelerin rehberlik bölümlerini mi okumadım,kizlararasinda.com dan Bilgeye mi yazmadım,Rehberlikçiye mi sormadım... 
Matematik canım bebeğim tek senle anlaşamıyoruz nedennn ? Benim senle bi sorunum yok,gel sende affet şu güzel kardeşini az umut ışığı ol ona.Ha? Ne dersin ? :( 

Aslında posta böyle başlamak istemezdim ama,olmadı.İlk günden sayfalarca ödev vsvs.Bunlar bi yana hiç muhattab olmak istemediğim konu var.Aşk konusu.HİÇ HİÇ HİÇ hayatımda aşk olsun istemiyorum.Kendimi derslere veriyim,kafamı kurcalayan şey olmasın diyorum.Ama yok.En yakın iki arkadaş bana aşık.Benim yakın arkadaşlarımdan biri de beni sevene.Kız bana geliyo,işte böyle böyle çok seviyorum onu faln diye bişey diyemiyorum...Gururunu kırmak istemiyorum.Ama er geç öğrenilince ne yapıcağımı düşünüyorum.Benden nefret edicek.Aramız bozulcak..Ben böyle olmak istemiyorum.Tüm gününü erkek arkadaşı peşinde koşturan,aptal aptal naz,kıskançlık yapan...Şuan bana bunların hiçbiri cazip gelmiyo.Keşke daha sade olsaydı.O bana,Şu bana,Bu sana,Ben kimseye... Aslında kimseye değil,galiba ona aşığım.Ama dediğim gibi yakın arkadşlarımdan birini kırmak istemiyorum,o da kırmak istemiyo.Çok karışık yaa. :\

Neyse bunlar iç dökmek için kimsenin morelimi bozmasına izin vermem :D Aşk güzel şeydir lan.Heralde öyledir.Hem galiba hoşlanıyorum,o benden hoşlanıyo en yakın arkadaşıma demiş..Daha ne istiyorum ki.
Kendimi p.s :Keyfine bak cınımm

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böylee:)
    emeklerinize sağlık.
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    gönül dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim.Sizinde çok lezzetli bir sayfanız var.Takipçinizimm (:

      Sil